Hannes hjørne

Hannes hjørne

tirsdag 6. april 2010

Da er første dag etter ferien forbi

Det ble en treg start i dag. Ungene stod ikke opp før jeg vekket dem, og jeg våknet kl. 08.00. Ja, da hadde vi akkurat en halv time til skoleklokka klang. STÅ PÅ sier jeg bare.
Vetle kom seg til og med innom dusjen og enda var vi på skolen før det ringte inn. Flaks heter det.
Hele dagen har jeg gått her å vært trøtt, skikkelig tung i kroppen i dag. Sara skulle vært til 1 års kontroll kl.10.30. Helsesøster ringte og minnet oss på det akkurat samtidig som fysioterapauten stod i døra her kl.11.00. Hurra for hjerner som lekker som en sil. Vi fikk heldigvis ny time i dag kl.12.30 for det hadde vært en avbestilling.
Jeg må skjerpe meg å få alt sånn ned i kalenderen!! Husker ingen ting lenger jeg. Ammetåke?? Kan jo ikke skylde på den i evig tid, men etter at Sara kom til verden har hullene i hukommelsen bare blitt større og større. -Skjerpings!.

Kvelden føyk avsted fortere enn noe annet, lekser og litt lek ute for ungene så middag og karatetrening, Nyal avgårde på Norsk kurs og nå er jammen de største ungene i seng og kurset ferdig om en halv time. Må ut å få henta han hjem igjen snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar