Hannes hjørne

Hannes hjørne

søndag 11. april 2010

Hatt en deilig helg




Det har vært en fin helg. Endelig har våren vist seg ute og vi har fått jobbet litt i hagen.
Sara har utforsket terrenget litt og krabbet litt rundt på bakken. Det var spennende.
Otilie og Vetle har vært mye ute, og de har sittet inne å spilt litt tv-spill. Sara fikk også være med (man skal tidlig krøkes som god tv-spill figur skal bli).
V ble med bestekameraten sin til Skien på Lørdag og fikk overnatte hos han til i dag.

Mens han var borte ryddet og ordnet vi litt i hagen her, raket løv og ordnet litt i beddene etc. Fikk klippet litt av det døde gresset fra i fjor også, (som var veldig langt) men ble ikke ferdig siden den stakkars gressklipperen døde fra oss halvveis i oppgaven. Da spente jeg likegodt Saramor på ryggen også gikk vi alle sammen (Otilie, Nyal og jeg med Sara på ryggen) opp på Vardås en tur i det deilige været.
Derfra fikk vi utsikt rett ned på Gaia som seilte inn Medfjorden. Sola skinte og det var herlig!

I dag har O og V vært sammen med søskenbarna sine å feiret bursdag. De ble hentet av Farfar kl 13.30 og kom ikke hjem igjen før 19.30. Hadde kost seg masse og var rimelig svarte da de kom tilbake etter å ha lekt på gården hos onkel :)

Mens de var i bursdag benyttet jeg sjansen å besøkte ei venninne jeg nesten aldri ser lenger, jeg tok med meg Sara også for hun var litt urolig og misfornøyd her hjemme og det hjalp ikke med spasertur ned til stranda heller så tenkte at hun også trengte litt miljøforandring. Der var hun veldig blid og fornøyd og krabbet rundt etter hunden deres i stua der også tok hun faktisk sine første steg helt på egenhånd. Jeg hadde ikke med kamera, men hun gikk i hvertfall 3 steg alene!

Begivenhetsrik helg har det vært og vi har kost oss masse i det deilige vårværet.
Velkommen vår!!

1 kommentar: