Hannes hjørne

Hannes hjørne

mandag 5. april 2010

Språk og sånn + andre ideer for dagen

Lurer på om det må blogges på både Engelsk og Norsk her? Familien til Nyal forstår jo ikke Norsk og det er jo selvsakt at de også må få mulighet til å følge familien via bloggen.

I går kom jeg over en tråd i et forum som handlet om strikkede tovede sitteunderlag med navn på. Jeg Googlet litt og fant noen inspirerende bilder på nett så i dag har jeg begynt å hekle på et sitteunderlag. Håper det går like fint å hekle som strikke for nå er jeg litt lei av strikking etter en periode med forskjellige strikkeprosjekter. Hvilket jeg heller ikke er ferdig med alle :S

Også har jeg tenkt litt i forhold til Sara Bentide og de vitaminene og alt forskjellig som hun trenger hver dag. Jeg og Nyal har litt dårlig kommunikasjon på om ting er gitt eller ikke så jeg lurer litt på om jeg skal lage et skjema å henge på kjøleskapet som vi krysser ut på da ting er gitt, det kan jo også gjøre det lettere å huske alt sammen. Noen dager føler jeg vi er veldig slappe og det er ikke bra!! Skjerpings. ..-også er det jo det da... da MÅ vi jo også være flinke til å faktisk hake av for hver ting som er gjort ellers blir det jo lite vits.

Otilie vil jo selvsakt at jeg skal lære henne å hekle nå da, siden jeg hekler i dag, så nå står hun her med hekletøyet å strever. Tålmodigheten lenge leve, jeg er spent på hvor lenge hun holder ut? Hvis hun likner bare bittelitt på meg så gir hun opp snart kan jeg tenke meg? he he he!!

Jeg må nok komme tilbake til dere, for nå hører jeg "Mamma?" fra alle kanter her

Sees

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar